Hans Coray kasvas üles Zürichis, kus ta sai romaani keelte doktorikraadi. 1930. aastatel asus ta eksperimenteerima metalli ja traadiga ning kasutas neid võtteid sisustuses, tööstustoodetel ja skulptuuridel. Ta oli tihedalt seotud dadaistide ja Zürichi konkreetse kunsti ringiga, kus oli Max Bill, Verena Loewensberg ja Hans Fischli.

1938. aasta suvel julgustas Bauhausis õppinud Hans Fischli teda välja töötama 1939. aasta Šveitsi riiklikul näitusel kasutatavate toolide mudeleid, mis pidid olema „igas mõttes uue disainiga“. Hans Coray töötas kiiresti välja „üksteise peale laotavate alumiiniumist toolide“ kaks prototüüpi. Tema eesmärk oli luua kerge ja elegantne atraktiivse välimusega tool, mis on väga mugav. Landi tool, mis oli esimene Coray disainitud tool, mida tootma hakati, sai disainiajaloo verstapostiks. Humanistlike väärtustega Coray lõi mööblit kuni 1950. aastateni ning keskendus vanemas eas maalimisele ja skulptuuridele.