Charles Eames (sündinud 1907. aastal Missouris Saint Louisis) õppis arhitektuuri Saint Louises Washingtoni Ülikoolis ning projekteeris koos erinevate partneritega maju ja kirikuid. Tema tööd pani tähele Eliel Saarinen, kes pakkus talle 1938. aastal Michigani Cranbrooki kunstiakadeemia stipendiumit. 1940. aastal võitis ta koos Eero Saarineniga esikoha „21 Ameerika vabariigi tööstusdisaini võistlusel“ (seda teatakse ka nimega „Organic Design in Home Furnishings“ („Orgaanilise disainiga kodusisustus“)), mida korraldas New Yorgi moodsa kunsti muuseum (MoMA). Samal aastal määrati Eames Cranbrooki tööstusdisaini teaduskonna juhiks.

Ray Eames sündis 1912. aastal Californias Sacramentos Bernice Alexandra Kaiseri nime all. Ta õppis New Yorgis Millbrookis Bennetti kolledžis ja jätkas õpinguid Hans Hofmanni kunstikoolis kuni 1937. aastani. Sellel aastal näitas ta oma tööd American Abstract Artistsi esimesel näitusel New Yorgis Riverside’i muuseumis. 1940. aastal astus ta Cranbrooki kunstiakadeemiasse.

Charles ja Ray Eames abiellusid 1941. aastal ja kolisid Los Angelesse, kus asusid koos proovima vineeri ruumilise vormimise võtteid. Eesmärk oli luua mugavad ja taskukohased toolid. Aga sõda segas nende tööd ning Charles ja Ray asusid hoopis kujundama ja välja töötama vineerist jalalahaseid, mida toodeti suures koguses USA mereväe jaoks. 1946. aastal näitasid nad MoMA-s oma eksperimentaalse disainiga mööblit. Seejärel asus Eamesi mööblit tootma Zeelandis Michiganis asuv Herman Miller Company. Charles ja Ray osalesid 1948. aastal MoMA taskukohase mööbli võistlustel ja ehitasid endale 1949. aastal eramu nimega Eames House. Lisaks mööblidisainile ja arhitektuurile proovisid nad regulaarselt kätt ka graafikakujunduses, fotograafias, filminduses ja näituste kujundamisel.

1957. aastal sõlmis Vitra Herman Milleriga litsentsilepingu ja asus Eamesi disainkaupa tootma Euroopa ja Lähis-Ida jaoks. Charles ja Ray Eames on Vitrat siiani väga palju mõjutanud. Kokkupuude nende tööga pani aluse ettevõtte mööblitootmisele. Charles ja Ray Eames on Vitrat mõjutanud ka muuga kui ainult toodetega. Nende disainifilosoofia muudab ettevõtte väärtusi, suunda ja eesmärke isegi täna.

Nende suurt mõju on näha selgelt küsimuses, mille Vitra alati enne tähtsate disainiga seotud otsuste tegemist esitab: „Mida arvaksid Charles ja Ray?“ Ühise elutee jooksul vastas paar sellele küsimusele Euroopa-reisidel ja California-külastustel. Pärast Charlesi (1978) ja Ray (1988) surma on Vitra tihedalt suhelnud Eamesi perega, kes juhivad nüüd Eames Office’is Eamesi disaintoodete säilitamist, arendamist ja tootmist. Vitra on Eamesi toodete ainus volitatud tootja Euroopas ja Lähis-Idas. Teile kuulub Eamesi originaaltoode, kui selle valmistas Vitra.

Charles ja Ray Eamesi mööbel on olnud Vitra disainimuuseumi kollektsiooni nurgakivi alates selle asutamisest. 1988. aastal võttis muuseum vastu suure osa paari varasse kuuluvatest esemetest. 1997. ja 1998. aastal oli Vitra disainimuuseumis näitus „The Work of Charles and Ray Eames“ („Charles ja Ray Eamesi töö“) ning 2017. ja 2018. aastal peeti muuseumis paari elutööst põhjalik retrospektiiv nimega „An Eames Celebration“ („Eamsite töö tähistamine“), mis jagati neljaks kõrvuti näituseks Vitra linnakus ja Weil am Rheinis. Sündmuse tähistamiseks avaldas Vitra disainimuuseum teose „Eames Furniture Sourcebook“ („Eamesi mööbliraamat“) ja „Essential Eames: Words & Pictures“ („Eamesid sõnas ja pildis“).